امروز: چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸
Menu
طرح خدمت
تاريخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱:۴۴ ب.ظ

اگر شما یک کسب‌وکار هستید، قطعا در جایی خارج از اینستاگرام نیز مخاطبانی دارید و با آنها در ارتباط هستید.

شاید یک فروشگاه هستید که روزانه تعداد زیادی از مشتریان در آن تردد می‌کنند. شاید یک لیست از شماره تماس یا ایمیل مشتریانتان را در اختیار دارید، شاید وب‌سایتی دارید که تا حدی ترافیک دارد و . . .

شما از تمامی این رسانه‌ها می‌توانید برای افزایش فالوور اینستاگرامتان استفاده کنید و مخاطبانتان را تشویق کنید که در اینستاگرام شما را دنبال کنند.

یادتان باشد که دلیلی برای دنبال کردنتان به آنها ارایه دهید، مثلا به آنها بگویید که جدیدترین اجناس در اینستاگرام قرار داده می‌شوند، یا تخفیف‌های ویژه‌ای تنها در اینستاگرام اطلاع رسانی می‌شوند.

برچسب ها:

نظرات کاربران